תפריט נגישות


מידע הצהרת נגישות
תצוגת צבעי האתר (* בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה סגירה

נציג/ת תמיכה טכנית לשיבא ביונד (החלפה לחל"ד)

לצוות הטכנולוגי של שיבא Beyond, דרוש/ה נציג/ת תמיכת משתמשים, אשר ת/יהיה אחראי  להצלחת הטמעת תוכניות טלה רפואיות בשיבא Beyond ובקהילת הטלה רפואה של בית חולים שיבא, תל השומר.

תיאור התפקיד:   

  • תמיכת משתמשים (קלינאים ומטופלים) בכל הקשור לאפליקציות הטלה רפואה שלנו.
  • ליווי של הצוותים הקליניים והמקצועיים בהפעלת תכניות טיפוליות בטכנולוגיות טלה רפואה שמפעילה שיבא Beyond.
  • בקרה שותפת של הצלחת הלקוחות וחתירה (פרו אקטיבי) להגדלת הפעילות במרפאות שמפעילות טלה רפואה.
  • ניהול שוטף של התקלות הן בצד הצוותים הקליניים והן בצד המטופלים.
  • הדרכה והטמעה של פיתוחים חדשים .

 

 

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון או 12 שנות לימוד ו3 שנות ניסיון במתן שירות - JUCV
  • יכולת מוכחת של מתן פתרונות לבעיות במוצרים דיגיטליים באנושיות, סבלנות ומקצועיות
  • ניסיון בתמיכה טכנית - יתרון
  • שחקנ/ית נשמה – עם רצון להשפיע ולפתור בעיות
  • יכולת למידה עצמאית ברמה גבוהה
  • תקשורת בינאישית גבוהה ויכולת הובלה של תהליכים

 

לשליחת קורות חיים