תפריט נגישות


מידע הצהרת נגישות
תצוגת צבעי האתר (* בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה סגירה

זכויות המטופלים

אנגלית English

רוסית русский

ערבית عربيه


הצוות בשיבא מחויב לתת שירות איכותי, מקצועי ואנושי ולפעול בהתאם לסטנדרטים המקצועיים ולחוק זכויות החולה.


מהן הזכויות שלך?

  • לקבל טיפול רפואי ללא תנאי, מקצועי ואיכותי, המתחשב באמונתך, בערכיך התרבותיים והליכותיך הדתיות.
  • לתת את הסכמתך לפני שמטפלים בך. בחלק מהמקרים צריך לתת הסכמה גם בכתב.
  • לסגת מהסכמה לטיפול בכל שלב שלו בלי שזה יפגע ביחסים בינך לבין הצוות המטפל.
  • לקבל את המידע העדכני לגבי האבחנה, הטיפול, הסיכונים, הסיכויים ותופעות הלוואי.
  • לקבל פרטים על טיפולים חלופיים אם קיימים, הימנעות מטיפול, הסיכונים והסיכויים.
  • להשתתף במחקר, בהסכמה בלבד. סירוב להשתתף במחקר לא יפגע בכל צורה שהיא בטיפולך הרפואי.
  • לשמור על הסודיות הרפואית שלך. פרטים על מצבך הרפואי לא יימסרו לאיש אלא בהסכמתך המפורשת או על פי דרישות החוק.
  • לצרף אדם שישהה עמך כראות עיניך ובהתאם לתנאים במקום האשפוז.
  • לקבל מידע באשר לתפקידו וזהותו של כל עובד המטפל בך. איש צוות נדרש לענוד תג זיהוי.
  • לקבל עותק מהרשומה הרפואית בתיאום עם מחלקת רשומות רפואיות לאחר שחרורך, על פי התנאים הקבועים בחוק. במקרים דחופים (כמו לצורך התייעצות מיידית) ניתן לתאם עם צוות המחלקה קבלת עותק חלקי/ נבחר מהתיק הרפואי.
  • להזמין ייעוץ חיצוני לחוות דעת נוספת. הצוות יסייע במתן מידע ויש לפנות אליו לתיאום.
  • לעבור ממטפל למטפל או ממוסד רפואי אחד לאחר (שיתוף פעולה בין המטפלים).
  • לקבל מבקרים בכל מחלקה, בהתאם לנהלים. ניתן לפנות לצוות לקבלת מידע.
  • לפנות לאחראי על פניות הציבור בבית החולים בכל הערה/ שאלה/ המלצה (טלפונים: 03-5307373, 03-5305893).


לצד הזכויות, יש לך גם שתי חובות

  • להתנהג בכבוד אל העובדים ולהימנע מכל סוג של אלימות מילולית או פיזית.
  • למסור מידע מלא ומפורט על מצבך הבריאותי.